Edebiyat Tarihi Aşkına! - 1. Dosya: Amerikan Edebiyatının Ana Hatları

By | 12:48 Leave a Comment





Müthiş bir kaynak buldum sevgili okurlar. Ne zamandır "Edebiyat Tarihi" ile ilgili bir şeyleri bir araya getirmek istiyordum. 


Site: Türkiye Amerikan Konsolosluğu  

Konu: Amerikan Edebiyatı'nın Ana Hatları 
Kaynak: http://www.usemb-ankara.org.tr/ABDAnaHatlar/Edebiyat.htm



Bu uzun yazının İçindekiler'i aşağıdaki dosyada/linkte olduğu şekildedir. Örneğin; Olaudah Equiano'yu Markus Rediker'in "Köle Gemisi" adlı kitabı okuduğumda göreceğimi biliyorum. Amazing Grace adlı kölelik ile ilgili filmi izlerken kendisine rastlamıştım (film şiddetle tavsiyemdir). Keza James Fenimore Cooper'ın, Son Mohikan adlı kitabı (filmi de çekildi) benim okuma listemde bulunuyor. Oliver Wendell Holmes'tan Tess Gerritsen - Kemik Bahçesi adlı kitabı yorumlarken kısaca bahsettim. Emily Dickinson benim şiirlerini çok beğendiğim bir şairdir. Nathaniel Hawthorne, Kızıl Damga adlı eseri ile okuma listemde. Bu liste böyle uzar gider. Şimdilik bununla yetinerek bu harika kaynağın tadını çıkaracağım...




Yok ben siteyle uğraşamam diyorsanız, sizin için pdf yaptım. BuyrunAmerikan Edebiyatının Ana Hatları

0 yorum:

Yorum Gönder