Etkinlik: "Seviyorum, Sevmiyorum: Genç Yetişkin Kitapları"

By | 12:47 Leave a Comment
"Seviyorum, Sevmiyorum: Genç Yetişkin Kitapları"



Beş tanecik bloggercık toplandık ve Vampirella öncülüğünde ve Kitap İklimi'nden Pınar'ın hazırlamış olduğu bu tatlış görsel ile yeni bir etkinlik yapalım dedik. Genç Yetişkin romanlarına yönelik  "Seviyorum, Sevmiyorum: Genç Yetişkin Kitapları" başlığında sevip sevmediklerimizi yazdık. Hoş, bu türü çok okuduğumu söylemem ama okuduklarımdan yola çıkayım ben de dedim. Buyurunuz efendim:


SEVİYORUM: İçinde bulunan tatlı ilk aşk temasını seviyorum.
SEVMİYORUM: Genelde olan aşk üçgenlerini sevmiyorum.
SEVİYORUM: Güçlü kadın karakter varsa -Katniss gibi- seviyorum.
SEVMİYORUM: Zayıf kadın karakterlere ve aşırı saflara uyuz oluyorum.
SEVİYORUM: Güzel işlenen dostluk ilişkilerini seviyorum.
SEVMİYORUM: Ergen kafasını genelde sevmiyorum; çok alıngan, çok tripli oluyorlar. Biz de olduk oradan biliyorum :D (Kusura bakmayın genşler)
SEVİYORUM: Hayata dair farkındalık kazandıkları süreçten geçmelerini okumayı seviyorum. Güzel oluyor; ilk acılar, ilk fark edişler, ilk aşklar falan işte...
SEVMİYORUM: Bad boy olarak oluşturulan fazla kastırılan ergen karakterleri sevmiyorum. Hoş Adult romanlarında da bu karakterlere uyuz oluyorum. Duymadınız mı yazar kişiler: BRAIN IS THE NEW SEXY!



Diğer Katılımcıları Ziyaret Etmeyi Unutmayın ve İstiyorsanız Siz de Katılın!


Katılanlar:

0 yorum:

Yorum Gönder